favorite_border
مورد علاقه ها 0

چگونه یک آگهی حرفه ای بنویسیم؟



آگهی های مختصر و مفید بنویسید.
شما برای انتشار یک تبلیغ، مبلغی پرداخت می کنید. پس چرا این تبلیغ را به بهترین نحو ممکن ننویسید. درست است که باید محصول خود را برای مردم تشریح کنید، اما زمانی که صحبت از آگهی های فیسبوک می شود، بهتر است تا جای ممکن آگهی های مختصر و مفید منتشر کنید.محصول شما چه فایده ای برای فرد دارد؟ چه کمکی به مصرف کننده می کند؟ این ها مواردی هستند که شما باید در متن خود بر روی آنها تمرکز کنید و این موارد را با دقت و به وضوح توضیح دهید.
تقریباً در کلیه‌ی موارد، عنوان موثرترین و مهم‌ترن عنصر آگهی‌ها است. و باید در کمتر از ۱ ثانیه توجه خوانندگان را جلب کند. عنوان بزرگترین قسمت آگهی است که معمولاً بالای آن قرار می‌گیرد و اولین چیز و گاهی تنهای چیزیاست که خواننده به آن توجه می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد در ۹۰ درصد موارد متن آگهی خوانده نمی‌شود، پس عنوان تا حد ممکن باید چشمگیر باشد. اگر عنوان زیرکانه، چمشگری و حاوی اطلاعات جالب باشد خواننده درجایش میخکوب می‌شود و اگر طولانی وکسل کننده باشد یا اصلاً عنوانی وجود نداشته باشد خواننده بی توجه از کنار آگهی رد می‌شود، بدون اینکه حتی لحظه‌ای به پولی که شما برای آگهی خرج کرده‌اید فکر کند.
ارزش دارد که کمی بیشتر روی عنوان آگهی کار کنید، چون به احتمال قوی از یک آگهی فقط عنوانش خوانده می‌شود. من هر موقع آگهی می‌نویسم ۹۰ درصد وقتم را صرف کار روی عنوان می‌کنم. وقتی بالاخره عنوان مورد نظر را انتخاب و از آن احساس رضایت کامل کردم، بقیه کارها روی غلتک می‌افتد و متن آگهی خیلی زود نوشته می‌شود. اگر عنوان شرح کاملی از موضوع مورد نظر بدهد و چشمگیر هم باشد، خودش به تنهایی برای آگهی کافی است. اگر بخواهید متنی زیر عنوان بنویسید، عنوان انتخابی نقش به سزایی در جلب توجه خوانندگان به متن دارد.

                        ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

                                https://t.me/iranasnaf94
292
0
 
0