مورد علاقه ها 0

قانون تقسیم در بازاریابی به چه شکل است

قانون تقسیم در بازاریابی به چه شکل است

هر مقوله یا زمینه ای به مرور زمان به دو یا بیشتر تقسیم می شود.

به مانند بسیاری از کل ها که به جز تقسیم می شوند. بازاریابی هم به مقوله های بیشتری تقسیم می شود.هر زمینه ای به عنوان یک پدیده منفرد تولید می شود برای نمونه مثلا کامپیوتر که در خلال گذشت زمان به بخش های مختلف مانند مینی کامپیوتر ،کامپیوتر های شخصی ،لپ تاپ ،کامپیوترهای قلمی و....تقسیم گردیده است.
در حقیقت بعضی از شرکت ها به جای درک این تقسیم بندی اصرار دارند که اینها را یکی بدانند .بنابرگفته ی نیویورک تایمز آی بی ام در تلاش است که از تمامی پیشرفت های صنعتی در دنیای تلویزیون ،موسیقی ،نشر و.... امتیازگیری کند.آی بی ام بزرگ ترین مدعی شبکه های پرسرعت در ارتباطات کابلی و تلفنی با استفاده از کامپیوتر و تلویزیون می باشد ولی این امتیازگیری اتفاق نخواهد افتاد مقوله های از هم منفک شده اند نه متصل.

1009
0
 
0