مورد علاقه ها 0

فرآیند برقراری ارتباطات بازاریابی به چه شکل است؟

فرآیند برقراری ارتباطات بازاریابی به چه شکل است؟
برای دستیابی به ارتباطات بازاریابی (Marketing Communication) اثربخش، لازم است برنامه¬‌ریزی لازم بر اساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی و تبلیغات اثربخش، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی دارد. ارتباطات بازاریابی قسمت برتر بازاریابی مختلط است که شامل قیمت، مکان، محصول و ارتقا می باشد. همانطور می تواند به عنوان استراتژی تعریف شود که توسط یک شرکت یا گروهی از افراد استفاده شده تا به اهداف .بازاریابی خود با استفاده از گونه های مختلف وسایل ارتباطی دست یابند
فرآیند ارتباطات شامل چهار مرحله فرستنده ، رمزگذاری، دستگاه تغییر دهنده ، رمزگشایی و گیرنده می باشد که جز جدانشدنی تمامی برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی به روش های مختلف مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجوگر و روش های دیگر بازاریابی تماما از این فرآیند پیروی می کنند رمزگذاری دومین مرحله از فرایند ارتباطات را شامل می شود که یک ایده و فکر خلاق را به یک آگهی قابل توجه و مخاطب پسند تبدیل می کند که آن را از طریق شبکه ها و وسایل ارتباط جمعی مانند تلویزیون رادیو و مجلات مورد استفاده قرار می دهد این پیام ها به واسطه یکسری تغییر دهنده ها به مخاطب می رسند سومین مرحله از فرآیند ارتباطات زمانی شکل می گیرد که توسط یک کانال ، شبکه یا یک وسیله ارتباطی پیام مارا به مخاطب انتقال می دهد و رمز گشایی زمانی شکل می گیرد که این پیام توسط یک یا چند حس دریافت می شود مانند پیام های تلویزیون که توسط مخاطب هم دیده می شوند و هم شنیده می شود .

             


878
0
 
0