در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
سؤالات ذهن مشتری و پاسخ های شما استدلال و مخالفت در برابر پیشنهاد فروش عموما امری طبیعی است، چراکه مشتری آموخته با چانه زدن می توان تخفیف گرفت.این رویکرد خصوصا وقتی قصد تخفیف دادن بر روی قیمت اولیه نداشته باشید، کار را برای شما سخت تر هم می کند. ابتدا مشتری های ایده آل خود را شناسایی کنید. 1-«خیلی گران نسبت به چی؟» «گران بودن» یک مفهوم نسبی است. اگر بفهمید که مشتری بالقوه محصول شما را با چه چیزی مقایسه می کند، بهتر می توانید ارزش خود را نسبت به دیگران متمایز کنید. 2-«واقعا؟ چطور به این نتیجه رسیدید که قیمت پیشنهادی خیلی گران است؟» این موضوع به مشتری بالقوه هشدار می دهد که دلایل بیشتری برای منطق خود اعلام کند. زمانی که نماینده فروش دلایل و نگرانی ها را بهتر درک می کند، بهتر می تواند برای رفع آنها اقدام کند. 3-چه چیزی بخرم؟چه کالایی نیازم را برآورده میکند شما باید تمام توانمندیها و ویژگیهای محصول یا خدمت خود را به اطلاع مشتریان بالقوه برسانید. 4-چرا بخرم؟ مزیت نسبی کالای شما نسبت به رقبا چیست؟ -شما نیاز دارید در یک زمینه از رقبا جلوتر باشید تا مشتری تمایز شما را احساس و از شما خرید کند. 5-از چه کسی بخرم؟ شما باید در دید و دسترس مشتری باشید. پس برندسازی را هیچگاه فراموش نکنید. 6-چه زمانی بخرم؟ به بهانه مناسبتهای گوناگون، با ارائه تخفیف مشتری را ترغیب به خرید کنید. 7-چگونه بخرم؟ (نقد یا اعتباری، شیوه خرید اینترنتی، تلفنی لازم است شما، شیوههای گوناگونی را برای مشتری مهیا کنید.