favorite_border
مورد علاقه ها 0

کمی به خود استراحت دهید!

کمی به خود استراحت دهید!
حتی اگر کارمندی فوق العاده فعال باشید هم باید در طول روز به خود کمی استراحت بدهیدبسیاری از ما روزانه مدت زیادی را پای کامپیوتر خود می‌نشینیم. البته توصیه می‌شود که مدت زمان خیره شدن ما به نمایشگر در روز از ۲ ساعت بیشتر نشود، اما بسیاری به سبب کار یا علاقه، نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند.افراد زیادی صرف نظر از سن، هر پانزده دقیقه یا کم تر تلفن های هوشمند خود را بررسی می کنند و اگر به آن ها اجازه چنین کاری داده نشود مضطرب می شوند.
اصطلاحاتی چون:
فومو: ترس از رها شدن
فوبو: ترس از آنلاین نبودن
نومو: ترس از خارج از دسترس بودن موبایل
جملگی شکل های اضطراب هستند که حال ما در ارتباط با دستگاه های دیجیتالیمان را دقیق تر توضیح می دهند!
چگونه این اضطراب را فرونشانیم؟
همه چیز را خاموش و موبایل خود را در سکوت قرار دهید. هشداری را برای پانزده دقیقه تنظیم کنید و هنگامی که زنگ خورد، به خود یک دقیقه برای بررسی موبایل فرصت دهید. این فرایند را تا زمانی تکرار کنید که به راحتی بتوانید زمان خروج از شبکه را به یک یا چند ساعت افزایش دهید.
موبایل را خارج از اتاق خواب خود نگه دارید. بنیاد ملی خواب توصیه می کند یک ساعت قبل از خواب از مشاهده دستگاه دیجیتال خودداری کنید. هدف جلوگیری از انتشار انتقال دهنده های عصبی است که به جای تولید ملانین که اجازه می دهد در شب استراحت کنید برعکس به مغز شما انرژی وارد می کند.

                        ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

                            https://t.me/iranasnaf94



17
0
 
0