گردش حساب بانک ملی
بانک ملی ایران جهت رفاه مشتریان محترم جهت ارائهخدمات بانکی اعم از اطلاع مانده حساب ,گردش حساب,پرداخت قبوض خدماتی ,اقدام به راه اندازی سیستم تلفنبانک نمود.با شماره های 2784 و09622 برای مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است.این شماره ها بصورت شبانه روزی خدمات بالا را ارائه می نماید.جهت استفاده از این سامانه نیاز به رمز دوم برای شماره کارت و برای شماره حساب رمز تلفن بانک حساب میباشد.
.......................................
قبل از ارائه توضیحات لازم می دانم یادآوری کنم فعالیت این سایت در مورد بانک اطلاعات مشاغل یا بانک موبایل مشاغل می باشد .شما میتوانید اطلاعات مدیران اصناف مختلف را برای بازاریابی و درآمد بیشتر در مورد کسب و کار خود داشته باشید مثلا شما میتوانید بانک اطلاعات پزشکان کل کشور را داشته باشید یا بانک اطلاعات نجاران یا هر شغل دیگر میتوانید از بالای سایت خرید اینترنتی را بزنید و گروهای مختلف صنفی را مشاهده کنید .
...........................................
لطفا برای گردش حساب با واتساپ و تلفن سایت تماس نگیرید
با وارد نمودن شماره حساب ملی و رمز حساب :
- دريافت موجودي حساب در لحظه
- اطلاع از سه گردش آخر حساب ملی
- دريافت صورت حساب از طريق نمابر
- تغيير رمز حساب
- اطلاع از آخرين وضعيت چك مورد نظر
گردش حساب بانک ملی با رمز دوم
و با وارد نمودن شماره كارت و رمز دوم كارت
دريافت موجودي حساب در لحظه
اطلاع از سه گردش آخر حساب
دريافت صورت حساب از طريق نمابر
اعلام مفقودي كارت
اعلام رمز حساب
رمزدوم ملی کارت از طریق دستگاههای خود پرداز بانک ملی و توسط صاحب کارت اختصاص داده می شود.
پرداخت قبوض خدماتی
از دیگرقابلیتهای تلفن بانک ،فراهم آوردن امکان پرداخت قبوض خدماتی
آب ، برق، تلفن ثابت ، تلفن همراه، گاز و قبوض شهرداری می باشد . مشتریان
بانک می توانند با استفاده از تلفن بانک (09622 ) و وارد نمودن شماره کارت و
رمز دوم و شناسه قبض و شناسه پرداخت ، وجه قبض را پرداخت نماید.
گردش حساب بانک ملی
۱۰ گردش آخر حساب بانک ملی
این کار از روشهای مختلف از جمله سامانه بام، مراجعه به خودپرداز، مراجعه به شعبه و … امکانپذیر است.
کاربران پیامرسان بله میتوانند 10 گردش آخر حساب بانک ملی ایران خود را با این اپلیکیشن دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از نیازهای اساسی مشتریان، امکان دریافت صورتحساب تراکنشهاست.
بااینحال پیامرسان بله، امکان جدید، سریع و سادهای را به این منظور در نظر گرفته است. کاربران بله میتوانند در منوی «بانک من»، گزینه «صورتحساب کارت» را انتخاب و سپس فقط با وارد کردن رمز دوم، ۱۰ گردش آخر کارت خود را دریافت کنند. این امکان فقط برای کارتهای بانک ملی ایران فعال است.
روش های دیگر گرفتن 10 گردش آخر حساب ملی
در حال حاضر خدمات الكترونيكي كه توسط بانك ملي ايران ارائه مي شود را مي توان در گروههاي زير طبقه بندي نمود:
1- اينترنت
2- خودپرداز
3- تلفن بانك
4- پيام كوتاه
5- همراه بانك
6- پايانه هاي فروش
7- Pinpad
8- كارت
بطور خلاصه در هر طبقه بندي خدمات به شرح زير ارائه مي شود:
1- اينترنت
1-1 سيستم بانكداري الكترونيكي (سبا) شامل ارائه خدماتي از قبيل :
1-1-1 امكان انتقال وجه به حساب شخصي يا حساب سايرين
2-1-1 امكان مشاهد خلاصه صورتحساب به تفكيك انواع حسابها و همچنين اطلاع از مجموع موجودي حسابهاي تعريف شده در سيستم
3-1-1 امكان مشاهده موجودي حساب تحت عناوين قابل دسترس، موثر و جاري
4-1-1 امكان اعلام مبلغ چك هاي صادر شده از طريق سيستم به بانك به منظور جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي
5-1-1 امكان مشاهده 30 تراكنش آخر
6-1-1 امكان پرداخت قبوض خدمات
7-1-1 امكان دستور پرداخت: با استفاده از اين سرويس امكان انتقال وجه مشخصي از حساب به ساير حسابهاي متعلق به وي يا ديگران به صورت اتوماتيك فراهم مي گردد.
8-1-1 انتقال وجه بين بانكي: با استفاده از اين سرويس امكان انتقال وجه از حساب شخص به حساب ديگر در هر يك از بانك هاي كشور فراهم مي گردد.
2-1 پرداخت اينترنتي:
اين سيستم امكان پرداخت هزينه كالا/ خدمات را در بستر اينترنت براي مشتريان فراهم مي نمايد.
3-1 ارائه صورتحساب شامل: حسابهاي متمركز،غيرمتمركز، تسهيلات، ملي تراست
4-1 ارائه صورتحساب پذيرندگان
5-1اعلام نتايج قرعه كشي
2- خودپراز
شامل: اعلام مانده حساب، دريافت صورتحساب مختصر (ده گردش آخر حساب)، واريز وجه يا واگذاري چك از طريق خودپردازهاي چند منظوره ، انتقال وجه بين حسابهاي مرتبط با كارت، ملي كارت هاي ديگر و كارتهاي عضو شتاب، پرداخت قبوض خدماتي ،خريد اعتبار تاليا، صدور رمز دوم كارت، تغيير رمز دارنده ملي كارت
3- تلفن بانك
شامل: دريافت موجودي حساب در لحظه، اطلاع از سه گردش آخر حساب، دريافت صورتحساب از طريق نمابر، تغيير رمز حساب، اطلاع از آخرين وضعيت چك مورد نظر، اعلام مفقودي كارت، اعلام رمز حساب، پرداخت قبوض خدماتي
4- پيام كوتاه ( sms)
شامل:اعلام گردش هاي انجام شده روي حساب غيرمتمركز از طريق پيام كوتاه، اعلام بدهي دارندگان ملي تراست از طريق پيام كوتاه، اعلام نتايج قرعه كشي از طريق پيام كوتاه
5- همراه بانك:
خدمات بانكي قابل ارائه از طريق تلفن همراه شامل: دريافت مانده حساب، دريافت سه گردش آخر، انتقال وجه، پرداخت قبوض و استعلام چك و همچنين ارائه سرويس هاي يكطرفه شامل ارسال سه تراكنش آخر، اعلام تراكنش هاي بيش از يك مبلغ معين و تراكنش هاي خاص
6- پايانه هاي فروش
شامل: خريد كالا، اعلام مانده حساب، پرداخت قبض
7- pinpad
شامل: برداشت وجه بدون سقف برداشت ، تغيير رمز ملي كارت، فعال و غيرفعال نمودن ملي كارت، واريز وجه، انتقال وجه از يك كارت به كارت ديگر
8- ارائه خدمات كارت از طريق توليد كارت هاي صادر شده ملي كارت، ملي تراست ، بن كارت، مهر رضا و كارت اعتباري
.................
روش دیگر گرفتن گردش حساب
چگونه گردش حساب بانک ملی بگیریم
بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات نوین و بانکداری الکترونیک برای کلیه مشتریانی که یکی از انواع حسابهای متمرکز(سیبا) را داشته باشند این امکان را فراهم نموده است تا با عضویت در بخش خدمات اینترنتی این بانک ضمن آگاهی از گردش حساب کلیه حسابها اعم از سیبا و غیر متمرکز مشتمل بر ریالی و ارزی، جاری، قرض الحسنه و کوتاه مدت، در صورت تمایل صورتحساب خود را در هر بازه زمانی که خود می خواهند از طریق چاپ در قالب فایل اکسل دریافت نمایند.
نحوه عضویت
کاربرانی که مایل به استفاده از این خدمت باشند باید در سایت بانک ملی ایران صفحه مربوط به خدمات اینترنتی مراجعه نموده و با کلیک بر روی " کاربر جدید" وارد بخش ثبت نام شوند و فرم مربوطه را تکمیل و برای خود شناسه کاربری و رمز عبور تعریف نمایند.
پس از ایجاد شناسه کاربری و رمز عبور نسبت به فعال سازی آن از طریق نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران اقدام نمایند.
لازم به ذکر است با عنایت به قابلیت های سامانه جدید اینترنتی بانک ملی ایران ،مشتریان گرامی قادر خواهند بود تا به راحتی از امکانات سامانه بام استفاده نمایند.
بیشتر بدانید : امدادخودرو و یدک کش خودرو و جرثقیل صبا نگین نقش جهان
جهت داشتن شماره های امداد خودرو اصفهان با لینک زیر در ارتباط باشید
https://emdad38120.com/emdad-khodro-esfahan/