مورد علاقه ها 0

رگولاتوری کارت زرد شاتل و صبانت و های‌وب را پس گرف

رگولاتوری کارت زرد شاتل و صبانت و های‌وب را پس گرفت

غلامرضا داداش زاده در ارتباطی تلفنی با رسانه ملی به برنامه امسال رگولاتوری جهت ساماندهی وضعیت ارائه کیفیت سرویس پهنای باند اشاره و اظهار کرد: ما تناسب بین ظرفیت پهنای باند را با نسبت مشترکان که مربوط به ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت است در هر لحظه از طریق سیستم‌هایمان کنترل می‌کنیم.چند هفته قبل بحث توقف فروش را برای این شرکت‌ها به دلیل عدم تناسب بین ظرفیت و مشترکان داشتیم. ما اعتقاد داریم این شرکت‌ها باید پهنای باند تضمین شده به مشترکان ارائه دهند.ز آنجاییکه بیش از ۹۰ درصد پهنای باند مورد استفاده قرار می‌گرفت و مشترکان به این واسطه، کیفیت لازم را دریافت نمی‌کردند سه شرکت شاتل، ندا گسترصبا و های‌وب اخطار توقف فروش را دریافت کردند.

البته در بعضی از مراکز هنوز توقف فروش برقرار است و آقایان در سایت خودشان این وضعیت را اعلام کرده‌اند.در مراکزی که مشکل پهنای باند داشتیم، این مراکز حل شده و در مراکزی که هنوز مشکل پهنای باند حل نشده همچنان توقف فروش به قوت خود باقی است و دیروز هم چک کردیم که البته دوستان رعایت می‌کنند. ولی باید سعی کنند امکانات لازم را فراهم کنند تا مشکلات حل شمعاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطر نشان کرد: اگر موارد کم فروشی را مشاهده کنیم و مردم از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات به ما گزارش دهند، با توجه به سامانه‌های اندازه‌گیری که در اختیار داریم با اپراتورها شدیدا برخورد می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امسال در نظر داریم اگر اپراتورهایی در خصوص کم فروشی یا گران فروشی اقداماتی انجام دادند، آنها را به مردم معرفی کنیم تا مردم با خریداری نکردن سرویس آنها، زمینه مجازات‌شان را بچینند ضمن اینکه رگولاتوری هم ابزارهای برخوردی خود را خواهد داشت.

685
0
 
0
دیدگاه ها