مورد علاقه ها 0

چگونگی حفظ مشتریان اینترنتی

چگونگی حفظ مشتریان اینترنتی

مزایای زیر رقابت را در محیط تجارت الكترونیك افزایش داده و حفظ مشتری را دشوار می كند:

كاهش هزینه های جستجوی اطلاعات: با استفاده از فناوری خاص شبكه، مانند موتورهای جستجو و عاملان هوشمند، مشتریان می توانند اطلاعات موردنیاز برای تصمیمات خود را با كمترین زمان و هزینه به دست آورند.

كاهش موانع برای ورود به شبكه: اینترنت در بسیاری از صنایع، موانع ورود را كاهش داده و درها را به سوی تازه واردان گشوده است. از آنجایی كه كل شبكه بر اساس یك فناوری بنا شده است، وب سایت ها می توانند به راحتی تقلید و یا كپی برداری شوند.

كاهش تفاوت میان شركتها: درنتیجه دو عامل قبلی «وب» (شبكه) به طورقابل توجه ای تفاوت یك شركت را با دیگران كاهش می دهد. 


586
0
 
0
دیدگاه ها