3 راه برای رونق فروش در بازار خراب
در حال بارگزاری
3 راه برای رونق فروش در بازار خراب
اگر شما فروشنده ای هستید که محصول شما مایجتاج ضروری و
روزمره مردم نیست با تمرکز بر روی سه ناحیه ای که از آن صحبت خواهیم کرد می
توانید راحت تر از گردنه های خشن اقتصادی گذر کنید.
بر روی مشتریان خود تمرکر کنید.
بدترین کار برای یک کسب و کار این است که روند پیشرفت و
بهینه سازی خود را متوقف کند. مردم نیاز دارند تا بفهمند شما هم مانند آنها
به این شرایط حساس هستید و به آنها در این شرایط سخت اهمیت می دهید.
بر موجودی انبار خود تمرکز کنید.
خرده فروشان باید از موجودی انبار خود مطلع باشند. برای
مدیریت و قرار دادن موجودی انبار در بهینه ترین سطح ممکن باید از موجودی
انبار خود مطلع باشید. با آنالیز تک تک قسمت های کسب و کار خود و این که چه
کالاهایی خوب فروش می روند چه کالاهایی فروشی ندارند پیدا کردن دلیل آن و
راهی برای روبرو شدن با این موقعیت می توانید با چشم باز نسبت به تهیه
کالای انبار اقدام نمایید و حتی به این ترتیب شاید بتوانید به مشتری خود
کمک کنید راحتتر جنس مناسب را انتخاب نماید.
بر پرسنل خود تمرکز نمایید
شرایط بد اقتصادی معمولا از وفاداری مشتریان خواهد کاست
در این شرایط احتمال از دست دادن مشتریان وفادار بسیار زیاد است. اما سئوال
اینجاست که آیا شما می توانید اولین کسب و کاری باشید که تشخیص می دهد
در این شرایط اقتصادی در ذهن مردم چه می گذرد؟ و چه چیزی باید به مشتری
عرضه نمایید؟ این شرایط اقتصادی بهترین زمان برای تحقیق است تا انحراف مسیر
خود را پیدا کنید و آنرا اصلاح کنید، دارایی های خود را ارزیابی کنید و
برنامه ای برای بهینه سازی و پیشرفت کسب و کار خود در شرایط بحرانی تهیه
نمایید و تلاش کنید همچنان که رقبای شما تلاش می کنند.