مورد علاقه ها 0

گوشی های هوشمند جدید

گوشی های هوشمند جدید

 

بسياري از افراد هنگام انتخاب يك تلفن هوشمند دچار سردرگمي مي‌شوند.تلفن‌هاي هوشمند گرچه ارزان نيست، ولي صرف زمان براي انجام يك جستجوي مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نياز داريد، انتخاب بيهوده و اشتباهي نخواهد بود با يك تلفن‌هوشمند مناسب مي‌توانيد نامه‌هاي الكترونيك و قرار ملاقات‌هايتان را مديريت كنيد. مسيريابي، پيگيري كارها، انجام خريدها، به اشتراك‌گذاري اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسيقي و ديدن فيلم، برخي از قابليت‌هاي يك تلفن هوشمند به شمار مي‌رود..گوشی‌های هوشمند خمیده و انعطاف‌پذیر ممکن است آینده این صنعت را متحول کند و به همین خاطر سازندگان بدین سو رفته‌اند 

نمایشگر تمام انعطاف‌پذیر به هر جهت توسط سازنده چینی، شائومی طراحی‌شده و در فضای مجازی تصاویر آن لو رفته است.سامسونگ چندین پتنت و ثبت اختراع در این زمینه متعلق به خودکرده است و لنوو نیز قرار بود در IFA 2016 اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را رونمایی کند که چنین نشد.


OPPO
نیز نمونه مفهومی مشابهی را رونمایی کرد و استراتژی خود را بدین سو تعیین کرده است تا بتواند از غافله عقب نیفتد. دو رندر متفاوت) نمونه تمام انعطاف‌پذیر است که به هر سو می‌چرخد، بدون اینکه نمایشگر دچار آسیب شود یعنی کاربر می‌تواند به سمت راست، چپ، بالا و پایین و در هر جهتی آن را خم کند. مشکل بزرگ برای این نوع نمایشگرها هزینه بالای تولید این محصول است که باعث شده تا سازندگان بااحتیاط به‌سوی آن گام بردارند. 

گرایش کاربران نیز به‌سوی نمایشگرهای خمیده از نوع گلکسی اس 7 آج نیز خوب بوده است تا با حذف دکمه‌های کنار گوشی، شکل نسل بعدی گوشی‌های هوشمند نیز متفاوت شوند. 

 

مشکل بعدی شارپ بودن و شفافیت نمایشگرهای خمیده است که ممکن است مانند نمایشگرهای عادی نباشند و این موضوع می‌تواند یکی از موانع توسعه این نوع نمایشگرها باشد.

748
0
 
0
دیدگاه ها