مورد علاقه ها 0

خمیردندان‌های ذغالی



خمیردندان‌ها یا پودرهای سفید کننده، با آزادسازی آب اکسیژنه یا ایجاد سایش موجب سفیدشدن دندان‌ها می شود، استفاده بیش از حد از آنها ممکن است سبب خردگی در سطح عاج و گاهی سایش مینای دندان شود.طی سال های اخیر ماده ساینده موجود در خمیر دندان ها را از ذغال فعال تهیه نموده اند که این ماده به دلیل خاصیت تصفیه و پاک کنندگی آن در پزشکی کاربرد متعددی دارد.

 

خمیردندان ذغالی می تواند عمیق تمیز کند.فرمول ضدباکتری این خمیردندان, باکتری ها را تابیش از 90% کاهش داده است. در این خمیردندان,به دلیل وجود  ذغال ,بوی بد دهان را نیز جذب کرده و دهان را خوشبو می کند و لک های روی دندان را نیز برطرف می کند.ترکیبات این خمیر دندان شامل کربن اکتیو یا فعال می باشد.

کربن فعال به گروهی از مواد کربنی با پوکی و سطح داخلی بالا اطلاق می‌شود که به‌دلیل مساحت داخلی قابل توجه، ساختار پوک و منفذی، ظرفیت جذب بالا، که قادرند آلاینده ها را به خود جذب و محیط مربوطه را عاری از هرگونه باکتری جرم و .. کنند.در نتیجه این خمیر دندان هیچ آسیبی به مینای دندان شما نمی رساند به صورت تمیز کننده دندان، داروی خوراکی، از بین برنده جوش و شامپوهای ضد شوره مورد استفاده قرار می گیرد


استفاده از ذغال درمانی در طب سنتی  خاصیت سایندگی، بوگیری، ترکیبات ضدعفونی کننده و پاک کنندگی و همچنین جذب مواد شیمیایی ناخوشایند توسط ذغال در از بین بردن جرم ها و رنگ های غذایی بر سطوح دندان و زبان مفید است.

 


1024
0
 
0
دیدگاه ها