مورد علاقه ها 0

استراتژی زمان در بازاریابی

                        استراتژی زمان در بازاریابی
در بازاریابی شبکه ای معمولا این بهانه برای فرار از تصمیم گیری جهت ورود به کار می رود .
وقت تنها چیزی است که همه ما به صورت مساوی در اختیار داریم چه فقیر باشیم چه غنی.
شما در حقیقت هر شبانه روز 24 ساعت وقت دارید . مفهوم اهرم زمان از طریق نتورک مارکتینگ نشان می دهد که همچنین برای او تفاوت میان با سطل آب آوردن و لوله کشی کردن را توضیح دهید یک کارمند یا کسی که برای دیگران کار میکنند به مشابه این است که با سطل آب می آورد در حقیقت با او دارد زمان را با پول معوضه می کند ممکن است که سطل او از سطل دیگران بزرگتر باشد اما ممکن است نتواند به سرچشمه برود که برای خانواده اش آب بیاورد در آمد درحقیقت در پی فعالیت او بدست می آید .
 در مارکتینگ شخص برای خود یک خط لوله می سازد در واقع خط لوله اگر آماده شد آب برای نسل های بعد نیز سرازیر خواهد شد.

677
0
 
0