مورد علاقه ها 0

استراتژی شرکت های بازرگانی

استراتژی شرکت های بازرگانی

شرکت بازرگانی عبارت است از اجتماع حقوق مالکین که مالکیت تمام صاحبان یک ملک در همه ذرات آن منتشر شده است که در حقیقت اجتماع دو یا چند شخص حقیقی می باشد که هدف آن ها کسب سود و درآمد در راستای عملیات تجاری آن ها می باشد.

انواع شرکت های بازرگانی:
1-شرکت های سرمایه ای
2-شرکت های شخصی
3-شرکت های مختلط
4-شرکت های کمیتی
اقسام شرکت های بازرگانی:
1-شرکت های تضامنی
2-شرکت های نسبی
3-شرکت های مختلط سهامی
4-شرکت های تعاونی
شرکت سهامی:
شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده است و مسئولیت سهام محدود به مبلغ اسمی آن ها می باشد.

1257
1
 
0