مورد علاقه ها 0

استراتژی ترویج فرهنگ در دنیای کسب و کار

استراتژی ترویج فرهنگ در دنیای کسب و کار
در دنیای کسب و کار امروزه افراد فقط به دنبال این هدف هستند که کار انجام شود و به نحوه و شکل انجام کار توجه چندانی نمی شود.

کمااینکه همه شرکت ها شکل و ساختار یکسانی ندارند به همین خاطر یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد انگیزه فرهنگ شرکتی است که شما در آنجا مشغول به کار هستید و باید مسیرهای ارتباطیتان باز باشد .

ارتباط نقش مهمی در کسب و کار و پیشرفت کاریتان را برعهده دارد در حقیقت اگر به ارتباط کارآمد توجه نکنید کار خوبی انجام نمی دهید.

برای کارآمدبودن در هر حیطه که مشغول به کار هستید باید در اهداف انتظارات کاری خود صریح و دقیق باشید. ترغیب دیگران نیاز به نیرو دادن به آنها برای انجام کارها دارد .در ارتباطاتتان تمام ذهن خود را براین مساله معطوف کنید که شما نمی توانید همه مسایل را کنترل کنید اما بر نحوه عکس العملتان کنترل کاملی میتوانید داشته باشید.

960
1
 
0