مورد علاقه ها 0

کانال های ارتباط با مشتریان

کانال های ارتباط با مشتریان

امروزه با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم برقراری و ایجاد ارتباط از مهم 
ترین رکن لازم برای یک کسب درآمد مناسب و پیشرفت می باشد.
برای ارتباط با مشتریان از روش های مختلفی استفاده می کنند که در این مقاله به چند مورد اشاره می کنیم:  
ارسال پیام صوتی
ارسال پیام صوتی یکی از گزینه هایی که تعدادی از شرکت ها از آن برای برقراری ارتباطات استفاده می کنند سیستم های پیام رسان صوتی شرکت است. پیام صوتی مشخصا برای ارسال پیام های مدیران ارشد به همه مخاطبان مورد نظر مفید است .پیام های صوتی ارسال شده از طریق ملاقات های چهره به چهره با مدیران عملیاتی که می توانند مسئول پیگیری خبرها در جلسه گروهی باشند پیگیری خواهد شد.
ای میل
برای ارسال اطلاعات ضروری یا اطلاعیه های عمومی داشتن یک ای میل بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود و سعی کنید این کانال ارتباطایتان را به همه مخاطبان خود لینک کنید که همه بتوانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند.

1252
0
 
0