مورد علاقه ها 0

استراتژی فروش پایه

استراتژی فروش پایه
فروش پایه آن مقدار از فروش است که اگر جایگاه معمول خود را در بازاریابی تان حفظ کنید به طور معمول می توانید آن را انتظار داشته باشید.
در حقیقت شما باید رشد فروش را برای سال بعد برآورد کنید تا بتوانید درصد فروش سالانه خود را مشاهده نمایید. این درصورتی درست برآورد خواهد شد که همه ی عوامل دیگر ثابت بماند. اما در واقع به ندرت امور وضعیتی ثابت دارند شما در حقیقت باید هر تهدیدی که از سوی رقبا، تغییرات فناوری، تغییر نیازهای مشتری را در نرخ برآورد در نظر بگیرید و شما همیشه باید گوش به زنگ باشید تا سطح پایه ی طبیعی خود را از بالا به پایین هماهنگ کنید.
سطح پایه ی شما اگر برنامه خود را تغییر ندهید ممکن است حتی نرخ رشد منفی داشته باشد زیرا رقبا و مشتریان ممکن است تحول و تغییر یابند حتی در صورتی که شما ثابت بمانید. پس از آنکه بر سطح پایه تان برای یک طرح ریزی فروش ثابت کاملا مسلط شدید ان را از بالا به پایین تنظیم کنید و هر اصلاحی که برای پیشبرد فروش و رونق کسب و کار برای آن فکر می کنید لازم است اعمال کنید در واقع ممکن است برخی از این اصلاحات برای پیشبرد فروش آینده شما بسیار مناسب می باشد.

841
0
 
0