در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
اولویت بندی مسایل ارتباطی
اگر ارتباط شما موثرتر و متقاعد کنندتر از ارتباط رقبایتان است ارتباط بازاریابی تان به موفقیت دست یافته است. ارتباط به شکل های مختلف و در نقاط تاثیرگذار برقرار می شود،درحقیقت شما باید پیام متقاعد کننده تهیه کنید و آن را به تمام نقاط تاثیرگذار و هر جایی از بازار که محصولتان عرضه می کنید بفرسید،سعی کنید همیشه کارتان را بر استراتژی جای گیری درستی بنا کنید .
اولویت های بازاریابی را به درستی اجرا کنید مثلا مورد توجه واقع شدن،قدرت متوقف کردن و داشتن قدرت جذب و جلب توجه و همچنین لازم است که قدرت امتناع نیز داشته باشید.
لازم است که بدانید جاذبه ی اصلی محصولتان چیست و چه پیامی اصل مطلب را در مورد استراتژی جای گیری شما به وضوح منتقل خواهد کرد. اصلی ترین عبارت را انتخاب کنید و آن را به پیامی تبدیل کنید و همچنین لازم است که یک ایده بزرگ یابید ایده ای که جاذبه شما را در پیامی متقاعد کننده بیان کند و سعی کند مردم را به سمت شما بکشاند.