مورد علاقه ها 0

اولویت بندی مسایل ارتباطی

اولویت بندی مسایل ارتباطی

اگر ارتباط شما موثرتر و متقاعد کنندتر از ارتباط رقبایتان است ارتباط بازاریابی تان به موفقیت دست یافته است. ارتباط به شکل های مختلف و در نقاط تاثیرگذار برقرار می شود،درحقیقت شما باید پیام متقاعد کننده تهیه کنید و آن را به تمام نقاط تاثیرگذار و هر جایی از بازار که محصولتان عرضه می کنید بفرسید،سعی کنید همیشه کارتان را بر استراتژی جای گیری درستی بنا کنید .

اولویت های بازاریابی را به درستی اجرا کنید مثلا مورد توجه واقع شدن،قدرت متوقف کردن و داشتن قدرت جذب و جلب توجه و همچنین لازم است که قدرت امتناع نیز داشته باشید.


لازم است که بدانید جاذبه ی اصلی محصولتان چیست و چه پیامی اصل مطلب را در مورد استراتژی جای گیری شما به وضوح منتقل خواهد کرد. اصلی ترین عبارت را انتخاب کنید و آن را به پیامی تبدیل کنید و همچنین لازم است که یک ایده بزرگ یابید ایده ای که جاذبه شما را در پیامی متقاعد کننده بیان کند و سعی کند مردم را به سمت شما بکشاند.

766
0
 
0