در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
قانون درک مشتری
بازاریابی جنگ محصولات نیست ،جنگ چگونگی ادراک است.
بسیاری از افراد فکر می کنند که بازاریابی جنگ کیفیت محصولات یا خدمات است و در دراز مدت به این نتیجه می رسند که محصول یا خدمات بهتر جنگ را خواهد برد. دست اندرکاران بازاریابی نزد خود تصور می کنند که بلاخره سال ها تحقیقات شده و حقایقی به دست آمده که قطعا درست به نظر می رسد پس در واقع ما نیز باید همین کارو انجام دهیم.
و اطمینان دارند که بهترین محصول را دارند و دست آخر این بهترین محصول است که برنده است ولیکن به نظر ما این یک خود فریبی است و در واقع اصلا حقیقت ندارد.چیزی که عنوان بهترین محصول وجود ندارد در حقیقت چیزی که وجود دارد درک مشتریان از آن می باشد.
چگونگی ادراک مشتری است که وجود دارد و حقیقت است. تمام حقایق نسبی است و بستگی به فکر شما یا دیگران دارد.