مورد علاقه ها 0

قانون درک مشتری قسمت اول

قانون درک مشتری


بازاریابی جنگ محصولات نیست ،جنگ چگونگی ادراک است.

بسیاری از افراد فکر می کنند که بازاریابی جنگ کیفیت محصولات یا خدمات است و در دراز مدت به این نتیجه می رسند که محصول یا خدمات بهتر جنگ را خواهد برد. دست اندرکاران بازاریابی نزد خود تصور می کنند که بلاخره سال ها تحقیقات شده و حقایقی به دست آمده که قطعا درست به نظر می رسد پس در واقع ما نیز باید همین کارو انجام دهیم.

و اطمینان دارند که بهترین محصول را دارند و دست آخر این بهترین محصول است که برنده است ولیکن به نظر ما این یک خود فریبی است و در واقع اصلا حقیقت ندارد.چیزی که عنوان بهترین محصول وجود ندارد در حقیقت چیزی که وجود دارد درک مشتریان از آن می باشد.

چگونگی ادراک مشتری است که وجود دارد و حقیقت است. تمام حقایق نسبی است و بستگی به فکر شما یا دیگران دارد.

1010
0
 
0