مورد علاقه ها 0
Menu
   

قانون انحصار

قانون انحصار

دو شرکت نمیتوانند مالک یک نام در ذهن مشتری باشند.
وقتی کلمه یا موقعیتی از شرکت رقیب در ذهن مشتری باشند بیهوده است که بخواهید آن نام یا موقعیت را از آن خود کنید. در حقیقت شما باید کاری کنید که موقعیت رقبا را با مهم تر کردن جایگاهشان مستحکم تر کنید.  
مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که یعضی از شرکت ها را در این دام می اندازد موضوع تحقیقات است. لشکری از متخصصان استخدام می شوند گروه هایی هدایت می شوند مصاحبه کنندگان طبقه بندی می شوند و چیزی که از این مجموعه بیرون می آید این است که مشتریان از یک محصول چه انتظاری دارند.

مادامی که اولین بودن در ذهن مشتری تعریف اولیه ی شما از بازاریابی است ، نباید فکر کنید که اگر گوشتان به نتیجه نرسیده است پس جنگ تمام شده است.

استراتژی کارآمد بستگی به پله ای دارد که شما در نردبان ذهن مشتری اشتغال کرده اید.



1170
0
 
0