در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
چگونه یک شعار مناسب برای کسب وکار خود انتخاب کنیم؟
شعارها در انواع مختلفی طراحی میشوند اما همه ی آنها برای کسب وکار شما مناسب نیستند، حتی استفاده از برخی از آنها میتواند فاجعه بیافریند. چگونه یک شعار مناسب برای کسب وکار خود انتخاب کنیم؟ داشتن شعار در کسب وکار مزایای بسیاری دارد. شعار میتواند بازاریابی شما را سرعت ببخشد، نام تجاری شما را به یاد ماندنی کند و توانایی آن را دارد که فروش شما را افزایش دهد. اما برای تجربه کردن چنین تأثیراتی نیاز است که بر حسب نوع کسب وکارتان شعارتان را انتخاب کنید. 🏅شعارهای توصیفی شعارهای توصیفی نشان دهنده ی زمینه ی فعالیت کسب وکار شماست. حقایق یا به بیان بهتر ویژگی های کسب وکار شما را نشان می دهد. به همه می گوید که "من چه کار می کنم." شعارهای توصیفی برای کسب وکارهای کوچک و تک مدیره کاربرد دارند چون مبلغ ارزشهای پیشنهادی به واضح ترین حالت ممکن هستند. همچنین این شعارها برای کسب وکارهایی با نام های غیر توصیفی هم کاربرد دارند. برای مثال، اگر نام کسب وکاری که از وام دولتی استفاده میکند "دوره گرد سبز" باشد، یک شعار توصیفی میتواند کاری که نام تجاری کسب وکارش نمیتواند توضیح بدهد را توصیف کند: که او خدمات تعمیری ارائه میکند. یک نکته منفی شعارهای توصیفی این است که این شعارها میتوانند غیر قابل حفظ کردن و خیلی عام باشند، بنابراین ترکیب کردن این نوع شعار با انواع دیگر شعارها میتواند ایده ی خوبی باشد.