در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
راهکارهای مدیریتی
1- ارائه سرویس های خاص به مشتریان و کلوپ مشتریان (کارواش /ارسال رایگان کالا / استفاده از پارکینگ/باشگاه ورزشی/ v park /....) 2- ارائه سرویس ها و خدمات خاص که توسط مدیران و لایه های ارشد سازمان به مشتریان انجام می پذیرفت (به طور مثال انجام خدمات helper صندوق هایپر مارکت توسط مدیران ارشد با کارت شناسایی و سمت سازمانی با دو رویکرد مهم ذیل، یکی احساس تعلق کارکنان (مشتریان داخلی) در پایین ترین لایه سازمانی بواسطه همراهی مدیران ارشد در ارائه سرویس و خدمات که مثال واضح آن مدیران شرکت تویوتا در واکس زدن کفش های کارکنانشان می باشد و دیگری ایجاد نشاط و حس خوب در مشتریان بواسطه دریافت سرویس و خدمات از بالاترین لایه های سازمانی (همان پارامتر مهمی که بعضاً در کمترین مراکز کشورمان دیده می شود) عزیزان و سروران گرامی آنقدر مشتریان مجموعه دچار خوشحالی همراه با تعجب می شدند که بعضاً مورد سوال واقع می شدیم در خصوص واقعی بودن این نوع سرویس و یا اینکه در مقایسه با مراکز خرید اروپایی و اینکه آیا در کشورمان هستند یا خیر؟ لحظات و زمان زیادی را به ارتباط با مرکز خرید صرف می نمودند و این همان حس و حالی بود که تمایز و مزیت بودن در مرکز خرید را ایجاد می نمود. 3- رعایت کامل استانداردهای سرویس و خدمات در بخش های اصلی مرکز خرید مانند مبادی ورودی و خروجی که همان خوش آمدگویی گرم و بدرقه گرم به منظور القاء حس خوب و تداوم دریافت و تکرار سرویس و خاطره خوب می بود. و این همان نکته کلیدی در ارائه سرویس و خدمات می باشد برخورد اولیه با کیفیت و بدرقه با کیفیت که نیاز دوباره برگشتن جهت دریافت سرویس را افزایش می دهد.