مورد علاقه ها 0

راهکارهای مدیریتی


راهکارهای مدیریتی

1- ارائه سرویس های خاص به  مشتریان و کلوپ مشتریان (کارواش /ارسال رایگان کالا / استفاده از پارکینگ/باشگاه ورزشی/ v park /....)

2- ارائه سرویس ها و خدمات خاص که توسط مدیران و لایه های ارشد سازمان به مشتریان انجام می پذیرفت (به طور مثال انجام خدمات helper صندوق هایپر مارکت توسط مدیران ارشد با کارت شناسایی و سمت سازمانی با دو رویکرد مهم ذیل، یکی احساس تعلق کارکنان (مشتریان داخلی) در پایین ترین لایه سازمانی بواسطه همراهی مدیران ارشد در ارائه سرویس و خدمات که مثال واضح آن مدیران شرکت تویوتا در واکس زدن کفش های کارکنانشان می باشد و دیگری ایجاد نشاط و حس خوب در مشتریان بواسطه دریافت سرویس و خدمات از بالاترین لایه های سازمانی (همان پارامتر مهمی که بعضاً در کمترین مراکز کشورمان دیده می شود) عزیزان و سروران گرامی آنقدر مشتریان مجموعه دچار خوشحالی همراه با تعجب می شدند که بعضاً مورد سوال واقع می شدیم در خصوص واقعی بودن این نوع سرویس و یا اینکه در مقایسه با مراکز خرید اروپایی و اینکه آیا در کشورمان هستند یا خیر؟ لحظات و زمان زیادی را به ارتباط با مرکز خرید صرف می نمودند و این همان حس و حالی بود که تمایز و مزیت بودن در مرکز خرید را ایجاد می نمود.

3- رعایت کامل استانداردهای سرویس و خدمات در بخش های اصلی مرکز خرید مانند مبادی ورودی و خروجی که همان خوش آمدگویی گرم و بدرقه گرم به منظور القاء حس خوب و تداوم دریافت و تکرار سرویس و خاطره خوب می بود. و این همان نکته کلیدی در ارائه سرویس و خدمات می باشد برخورد اولیه با کیفیت و بدرقه با کیفیت که نیاز دوباره برگشتن جهت دریافت
سرویس را افزایش می دهد.



ما را دنبال کنید👇👇👇

https://t.me/hezardastankanoon


808
0
 
0