در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
با این نکات طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد!(قسمت دوم)
3-وقتی چشم انداز فروش سرحال نیست درکش کنید : با همه صلاحیتی که دارید، بسیار مهم است که محصول و خدماتتان را به چشم انداز فروشی که سرحال نیست تحمیل نکنید. فاکتورهای زیادی برای پی بردن به این مساله وجود دارد. یک بازاریاب تلفنی خوب می داند چه زمانی وقت ارائه محصول یا خدمات است و می داند که اگر مخاطب سرحال نبود این کار انجام ندهد و بیشتر سعی می کند تا مخاطب را ناراحت نکند.
4- یک مشاور باشید، نه یک فروشنده : وقتی مشغول صحبت با چشم اندازها هستید، نیاز نیست تا از اصلاحات تخصصی به جای اصطلاحات بومی و راحت تر استفاده کنید. یاری دهنده، دوستانه و مشورت دهنده باشید. توصیه های صادقانه بدهید و وضعیت آن ها را بررسی کنید.
5-از بازاریابی برای بهبود فروشتان استفاده کنید : سعی کنید بفهمید شرکت شما، چگونه فرآیندهای بازاریابی را با فرآیندهای فروش ادغام می کند. شما باید عملکرد شخصیت هر خریداری، شامل مشکلات و نیازها و متدهای آنان را شناسایی کنید.هم راستایی تیم بازاریابی و فروش باعث رشد کسب و کار، رشد درآمد و فروش بیشتر خواهد شد.
ما را دنبال کنید👇👇👇 https://t.me/hezardastankanoon