در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
با این نکات طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد (قسمت سوم) 6-سوال بپرسید : هیچ بازاریابی همه چیز را از روز اول نمی داند. زمان اختصاص دهید و سوال بپرسید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دو روزه تبدیل به یک متخصص شوید. وقتی نیاز به کمک دارید کمرو نباشید و سوال بپرسید. این کار نشان می دهد شما در کارتان دقیق هستید و در آینده مزیت های بیشماری برای شما دارد. 7- با اولین اعتراض از ادامه منصرف نشوید : گاهی اوقات، چشم اندازهای فروش شما را با اعتراضاتی مانند هزینه، قدرت، نیاز و بازه زمانی به چالش می کنند. اگرچه خیلی از این اعتراضات قدیمی هستند، مشتریان ممکن است هنوز بخواهند پشت این اعتراضات پنهان شوند اما بازاریابان می توانند فورا آن ها را تکذیب کنند. زمانی که نشانه های اعتراض برای بار اول ظاهر شد، طفره نروید؛ به جای آن به دنبال اطلاعات بیشتر باشید و ارزش های محصول یا خدماتتان را نشان بدهید. 8-پر انرژی باشید : این کار آسان نیست. باید سرسخت باشید تا به یک بازاریاب تبدیل شوید. مثبت و شاد باشید و در طول مدتی که با تلفن صحبت می کنید لبخند بزنید. مطمئن باشید مخاطبین شما انرژی شما را حس خواهند کرد. اگر احساس بی انرژی بودن می کنید می توانید یک آینه روی میز خود قرار دهید و هنگام مکالمه به آن خیره شوید و یا تماس گرفتن را تا بهتر شدن حالتان متوقف کنید. 9- از نفوذ شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن چشم انداز فروش استفاده کنید : فروش در شبکه های اجتماعی و بازاریابی تلفنی دوستان مشترک و منحصر به فردی نیستند اما اگر شما می خواهید یک مخاطب را قبل از تماس آماده کنید، او را در توییتر و لینکدین و اینستاگرام دنبال کنید. پست های آن ها را به اشتراک بگذارید و قبل از تماس با آن ها، به آن ها در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.
ما را دنبال کنید👇👇👇 https://t.me/hezardastankanoon