در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
با این نکات طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد!(قسمت ششم)
17- سازمان یافته باشید : سازمان یافته بودن فقط به معنای داشتن برنامه در تمام روز و انجام همه کارها نیست. برای سازمان یافته بودن در داخل فروش، شما نیاز به مدیریت زمان با استفاده از ابزارها و فرآیند فکری دارید. مطمئن شوید همه اسناد مهم به راحتی قابل پیگیری هستند و سند همه مکالمات با چشم اندازهای فروش و ملاقات به عنوان منابع تحقیقاتی آینده در دسترس است.
18-چشم اندازهای فروش را در اطلاعات غرق نکنید : خوب گوش کنید...به جای پر حرفی های بی فایده درباره محصول و خدماتتان دموی محصولتان را به آن ها معرفی کنید. به جای حرف زدن زیاد، مشکلات و نیازهای آن ها را پیدا کنید و تمرین کنید گوش کننده ی فعالی باشید. اجازه بدهید مشتریان بیشتر از شما صحبت کنند. اجازه بدهید فضای خالی مکالمات را آن ها پر کنند. کم تر حرف بزنید، بیشتر گوش کنید .
19- از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید : نرم افزار CRM برای موفقیت شما ضروری است. بعد از هر مکالمه ای داده ها را در نرم افزار وارد کنید. با این کار اطلاعات زیادی را ذخیره خواهید کرد که از آن ها می توانید بارها و بارها استفاده کنید. هم چنین این نرم افزار می تواند تماس های مهم را به شما در طول روز یاد آوری کند. چه چشم انداز فروش باشند،چه سرنخ یا هر چیز دیگر...از CRM برای سازمان دهی چشم اندازهای فروشتان در جهت به جلو راندن کسب و کارتان استفاده کنید.
ما را دنبال کنید👇👇👇 https://t.me/hezardastankanoon