در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
با این نکات طلایی بازاریابی تلفنی شما متحول خواهد شد!(قسمت هفتم) 20- بدانید چه زمانی باید استراحت کنید : با خودتان مهربان باشید...لازم نیست تا تمام روزتان را به تماس گرفتن اختصاص دهید. این کار کیفیت تماس های شما را نیز پایین میاورد. هر وقت احساس خستگی کردید، استراحت کنید، یک نوشیدنی بنوشید، می توانید یک مقاله بخوانید. یک استراحت کوتاه و دلچسب، می تواند تمرکز شما را به میزان زیادی افزایش دهد و این همان چیزی است که به آن احتیاج دارید.
21- درباره سرویس یا خدماتتان پژوهش کنید : هر چه بیشتر محصول یا خدماتتان را بشناسید. شما باید بتوانید شفاف و تاثیر گذار درباره آن ها صحبت کنید. همه مزایا و ویژگی ها را یادداشت کنید تا همیشه در دسترستان باشند. در هنگام تماس با هر چشم انداز فروشی اطلاعات مخصوص به آن شاخه را بدهید. درباره نحوه خدمت رسانی به مشتریانتان تحقیق کنید و راه نفوذ در آن ها را پیدا کنید.
22- درباره آن ها صحبت کنید، نه خودتان : هنگامیکه بازاریابی تلفنی انجام می دهید، بسیار مهم است که به اندازه درباره خودتان صحبت کنید. زیرا صحبت زیادی پیرامون خودتان به شما آسیب میزند، کیفیت مکالمه را پایین میاورد و باعث از دست رفتن سرنخ ها خواهد شد. یادتان باشد این مکالمه درباره شما نیست!!! مخصوصا وقتی که با مشتریان صحبت می کنید فضای مکالمه را از صحبت درباره خودتان دور نگه دارید و به جای آن درباره چشم اندازهای فروش و فرآیندهای آن ها صحبت کنید.
23-همیشه در حال یادگیری باشید : به عنوان یک بازاریاب تلفنی، شما باید اخبار را به مدیر فروشتان اطلاع بدهید. توصیه های او را بشنوید و پیشنهاداتش را اجرا کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید. به عبارت دیگر یک یاد گیرنده باهوش باشید نه یک دانش آموز تنبل... از همه فرصت ها برای جمع آوری اطلاعات در راه یک بازاریاب تلفنی موفق بودن استفاده کنید.یادتان نرود مسیر یادگیری بی انتهاست...
ما را دنبال کنید👇👇👇 https://t.me/hezardastankanoon