مورد علاقه ها 0

چرا رقبا اذیت می کنند و راه حل چیست

چرا رقبا اذیت می کنند و راه حل چیست ؟
جهان پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است و مانند میدان بازیهای گلادیاتوری می ماند که تنها همیشه آخرین افراد و قدرتمندترینشان حق آزادی و رهایی را دارند.در دنیای کسب و کار نیز پیوسته رقبا برای رسیدن به رهایی از مشکلات دست به ابتکار و عرضه بیشتر شرایط و امکانات به مشتریان می کنند تا بتوانند قدرتمند تر شده تا آخرین برنده باشند . پس پیوسته رقبا در حال اذیت کردن هستند و ⚡تنها کسانی توان رقابت را پیدا می کنند که بتوانند :
1. مهارت ها و روش های بازاریابی خود را تقویت کنند.
2. پیوسته در حال نوآوری و اعطای بیشتر شرایط و امکانات به مشتریان باشند.
اینکه شما به رقبای خود اجازه دهید تا شما و تجارت شما را آزار دهند دقیقا به ضعف شما و تیمتان برمی گردد نه آنها! چرا که این اصول رقابت است. چنانچه مزیت رقابتی نداشته باشید در بازار به موفقیتی دست نخواهید یافت.
مزیت رقابتی به این معنا است که کالا و خدمتی که شما به مشتریان خود ارایه می دهید نه تنها برای آن ها باید دارای ( یک و یا چند ) مزیت باشد بلکه این مزایا از مزایای رقبا بالا تر باشد.
مزیت رقابتی به معنای کاری است که ما برای مشتریان انجام می دهیم ولی رقبا آن را انجام نمی دهند و یا در سطح ما نیستند.
⁉️ هنگامی که کالا و خدمت شما شبیه رقبا است ( که مشتریان از آن رضایت دارند ) مشتریان چرا باید از شما خرید کنند؟!مزیت رقابتی بر خواسته های مشتریان استوار است.محصول شما چه امتیازی برای مشتری دارد؟آیا این امتیازات از رقبا بالاتر است؟به عنوان مثال مزیت رقابتی این کانال در آموزش های کاربردی استوار است و تمام تلاش ها صورت می گیرد تا از مطالب تئوری دوری شود.



1142
0
 
0