مورد علاقه ها 0

اهمیت سئو در طراحی سایت


 اهمیت سئو در طراحی سایت
 اگر بگوییم که ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و اغلب کارهایی که انجام می‌دهیم با دنیای دیجیتال مرتبط است، چندان اغراق نکرده ایم. اگر با چنین دیدی به دنیای تجارت نگاه کنیم خواهیم دید که داشتن حضور فعال و موثر در  دنیای دیجیتال برای تمامی تجارت ها بسیار ضروری می باشد.
 یک وب سایت برای تجارت خود ایجاد نمایید:
یکی از نکات مهم در زمینه طراحی سایت، ارتباط با کاربر می باشد. به عبارت ساده تر، باید سایتی طراحی کنید که طراحی اولیه و قسمت های مختلف آن مورد پسند کاربران و موتورهای جستجو باشد.به طور مثال بارها در مقالات گذشته راجع جذابیت سایت از دیدگاه کاربران و موتورهای جستجو صحبت کردم. یکی از موارد بحث ریسپانسیو بودن سایت است که در میزان جذب کاربران موبایلی و فروش محصولات، بسیار موثر است.
 آمارهای زیر به شما نشان خواهد داد که بهینه سازی سایت برای موبایل چه فاکتور مهمی است:
61% از کاربران هنگامی که نتوانند به سرعت به هدف مورد نظرشان برسند، به سایت دیگری خواهند رفت.
57% از کاربران بیان کردند که احتمال کمتری دارد به سایتی که برای موبایل بهینه نشده باشد، مراجعه کنند.
67% از کاربران نیز بیان کردند که ترجیح می دهند از سایتی خرید کنند که برای موبایل بهینه شده باشد.
 سئو کردن وب سایت نیاز و به صرف وقت زیادی دارد و علاوه بر این نیازمند آن است که صاحبان وب سایت ها صبر کنند تا ترفندهایی که برای سئوی وب سایت به کار گرفته اند نتیجه دهد و نتایج آن را مشاهده کنند و هر بار مجددا آن را بهبود دهند تا به نتایج بهتری دست یابند.بهینه سازی سایت به منظور استفاده در موبایل، تبلت و دیگر دستگاه ها، فرصت مناسبی برای بهبود سئو و ارتقاء رنکینگ سایت به وجود می آورد.

             


2215
2
 
0