مورد علاقه ها 0

چگونه با بانک اطلاعاتی کسب وکار خود را رونق دهیم

سلام دوست عزیز حتماً به فکر این هستی که چطور میتونم کسب و کارم را رونق ببخشم .همینطور که میدونید بازار در حال حاضر بسیار روبه روکود می باشد. با نشستن و منتظر خوب شدن بازار کاری درست نمی‌شود شما باید با استفاده از ابزارهای صحیح که اطراف شما هستند کسب و کار خود را رونق ببخشید من در این مقاله دو راهکار به شما برای رونق به کسب و کار خودتون معرفی می کنم البته راهکارهای رونق به کسب و کار خیلی بیشتر می باشد که در مقاله های بعدی به صورت گسترده و جامع به آنها می پردازیم.


روش اول: تهیه و خرید بانک های اطلاعات اصناف و مشاغل مرتبط به کسب و کار شما دراستانی هستید که امکان دسترسی به استان‌های دیگر برای شما مقدور نمی باشد شما نمی‌دانید چه هم کارهایی در استان ها و شهرهای دیگر دارید که به کالای شما که با قیمت مناسب ارائه می‌دهید نیازمندند شما با خرید دیتا های به روز می توانید با مشاغل مرتبط به کسب و کار خود ارتباط بگیرید. ارتباط از طریق سیستم بازاریابی تلفنی و یا ارسال پیامک به صورت تبلیغاتی به افرادی که در شهرها و استان‌های دیگر هستندو به کالای شما نیاز دارند. ولی کسب شما و برند شما را نمی شناسند این بسیار مهم است که با کمترین زمان و انرژی, اطلاعات خود را برای آنها ارسال نمایید.


دوست عزیز در عصرجدید استفاده از اطلاعاتی که به زمان شما کمک می کند و باعث جلوگیری از اتلاف وقت برای شما می گردد بسیار مهم می باشد شرکت ایران اصناف با منابع معتبر و رسمی در کشور توانسته است اطلاعات کسب و کارهای مختلف را به صورت حرفه‌ای و جامع گردآوری نمایند.

شاید بپرسید نحوه استفاده از این پکیج های اطلاعاتی به چه صورت میباشد یا چقدر میتونه پکیج اطلاعات بانک مشاغل روی کسب و کار شما تاثیر خود را داشته باشه.
اولین مسئله اینه که تجربه نشان داده که شما با داشتن دیتا های حرفه‌ای و ارجینال می تونید ره صد ساله رو در یک ماه طی کنید.
با مراجعه به وب سایت ایران اصناف می توانید در مرحله اول اتحادیه خود را انتخاب نمایید هر اتحادیه شامل اصناف گوناگون مربوط به همان اتحادیه می باشد به صورت مثال اتحادیه آرایشی و بهداشتی زیر گروه هایی مثل فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی آرایشگاه‌های زنانه؛ آرایشگاه های مردانه؛ فروشندگان محصولات بهداشتی فروشندگان؛ عطر و ادکلن و غیره می باشد.
در مرحله بعدی بعد از خرید دیتا های اطلاعاتی به صورت آنلاین از وبسایت و یا از طریق پشتیبانی در واتساپ و تلگرام این اطلاعات را به صورت pdf در آورده و پرینت میگیرید
بعد از بازاریابی تلفنی ارسال پیامک به بانک اطلاعات که به صورت اکسل برای شما ارسال گردیده است انجام گیرد
مشتری گرامی :بعد از خرید پکیج اطلاعات مشاغل یک پنل ارسال پیامک برای شما به صورت رایگان اکتیو می گردد بعد از فعال شدن پنل ارسال پیامک شما به مشتریان یا همان فایل اکسل خریداری شده می توانید پیامک ارسال نمایید با این کار با توجه به تماس تلفنی توسط بازاریابان و ارسال پیامک برای همان مخاطبان نام محصول شما و فعالیت شما در ذهن مخاطب ثبت می گردد.
در ادامه و در مقاله های بعد راهکارهایی مثل فعالیت و فروش بیشتر در اینستاگرام و وب سایت را برای شما به صورت کامل و جامع توضیح می دهم امیدوارم توانسته باشم با ارائه این مقاله تجربه خود را با شما توانسته باشم به اشتراک گذاشته باشم . مطالب و مثال هایی که زده می‌شود حاصل ۱۲ سال فعالیت در زمینه ارائه بانک های اطلاعاتی اصناف و مشاغل ودیجیتال مارکتینگ می باشد.


سیدمنصور سجاد

 

1805
1
 
3