مورد علاقه ها 0

ایران مارکت

ایران مارکت

سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است.

نحوه کار سیستم "ایران مارکت سنتر":

در این سیستم ابتدا خریدار وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصولات مورد نظر را در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید اینترنتی خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در کنترل پانل مخصوص فروشگاه اینترنتی به اطلاع فروشنده می رسد. فروشنده، سفارش رسیده را آماده به ارسال كرده و پس از آن مامور پست به فروشگاه مراجعه و سفارش اینترنتی را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد می رساند و در هنگام تحویل کالا مبلغ آن را از خریدار دریافت می نماید. بلافاصله پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت ( دوشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود ،بر اساس قوانین شرکت پست خسارت وارده به فروشندگان در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد.
یادآوری میگردد، "سیستم ایران مارکت سنتر" صرفا خدمات سرویس پست خرید اینترنتی را عرضه می نماید و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس فروشنده کالا که از طریق قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.

1316
0
 
0
دیدگاه ها