مورد علاقه ها 0

پنج نکته درباره استراتژی بازاریابی رقابتی

پنج نکته درباره استراتژی بازاریابی رقابتی

استراتژی بازاریابی رقابتی یکی از قدرتمندترین ابزارها در بازاریابی است . در این راه وبلاگ‌ها و صفحات مجازی به عنوان پیشرانه‌های مهم آگاهی بخشی می‌توانند با خلق و هدایت اهداف مناسب برای فروش، منجر به جذب مشتریان، کارکنان و در نهایت فرصت‌های جدید شوند. تحقق این اهداف وقتی اهمیت و اثربخشی دوچندان پیدا می‌کند که خریداران پیش از مراجعه‌ی تیم‌های فروش آموزش لازم را در این باب دیده باشند

پنج نکته‌ی کلیدی درباره‌ی استراتژی بازاریابی رقابتی وجود دارد

1-                                                                                     1-   هدف خود را به روشنی مشخص کنید

2-                                                                                     2-   افزایش ترافیک بازدید از محتوا در تعامل با کاربران است

3-                                                                                     3-   «صفحه» و «بلاگ» از ابزارهای مهم بازاریابی است

4-                                                                                     4-    قانون گردش مالی

5-                                                                                    5-    با زیاده گویی مشتری را نپرانید

540
0
 
0
دیدگاه ها