در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
فراموشی رمز عبور
استراتژی بازاریابی رقابتی یکی از قدرتمندترین ابزارها در بازاریابی است . در این راه وبلاگها و صفحات مجازی به عنوان پیشرانههای مهم آگاهی بخشی میتوانند با خلق و هدایت اهداف مناسب برای فروش، منجر به جذب مشتریان، کارکنان و در نهایت فرصتهای جدید شوند. تحقق این اهداف وقتی اهمیت و اثربخشی دوچندان پیدا میکند که خریداران پیش از مراجعهی تیمهای فروش آموزش لازم را در این باب دیده باشند
1- 1- هدف خود را به روشنی مشخص کنید
2- 2- افزایش ترافیک بازدید از محتوا در تعامل با کاربران است
3- 3- «صفحه» و «بلاگ» از ابزارهای مهم بازاریابی است
4- 4- قانون گردش مالی
5- 5- با زیاده گویی مشتری را نپرانید