مورد علاقه ها 0

ارتباط پررنگ با مشتریان از طریق تلفن

ارتباط پررنگ با مشتریان از طریق تلفن

 

 

ارتباط پررنگ با مشتریان از طریق تلفن


 

 

افرادزیادی که صاحب کسب وکار میباشند داشتن تلفن را ضروری میدانند،زیرا این افراد می خواهند باتلفن، ارتباط بامشتریان را بیشتر وپررنگ ترسازند واز طریق امکانات جدید تلفن همراه خود بتوانند مشتریان خود راازامکانات وپیشرفت های جدید کار خود آگاه سازند ویا با فرستادن پیامک در مناسبت های مختلف به مشتری خود،این اطمینان را بدهند که مجموعه آن ها درکنار مشتریان خود می باشند.

برعکس تعدادی از فروشندگان یا مدیران تلفن را وسیله ای مزاحم ومخرب اسایش می دانند ،این افراد به طور کل نمی توانند بامشتریان خود ارتباط خوب وپایداری برقرار سازند وکسب وکارشان به  روش سنتی امکان پذیر می باشد.

1056
0
 
0
دیدگاه ها