مورد علاقه ها 0

رضایتمندی مشتری وحفظ آن

رضایتمندی مشتری وحفظ آن

بیشتر فروشندگان یا تامین کنندگان حتی کمی وقت صرف نمی کنند تا تایید مشتری را بخاطر ارزشی که دریافت کرده است بگیرند. این یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای توسعه هر کسب و کاری است. کلید موفقیت کسب و کار شما این است که تفکر خود را درباره رضایت مشتری عوض کنید. بجای اینکه به آن به چشم یک فعالیت روزمره نگاه کنید باید آنرا در انتهای هر پروژه انجام دهید. آنرا به عنوان ابزار توسعه ای نگاه کنید که به کمک آن می توانید برای خود ارزش و اعتبار فراهم کنید. از رضایت مشتری اطمینان حاصل کنید به خصوص مشتری با ارزش! هر بار که یک مشتری را مشعوف می کنید او را به خرید مجدد از خود ترغیب کرده اید

با مشتریان خود مرتب در تماس باسید ،حتی شما میتوانید یکی از کارمندان خود را مسئول تماس با مشتریان قرار داده واز رضایتمندی آنها از شرکت شما اطمینان حاصل نموده وبه صورت گزارش به شما ارجاع دهند..

از رضایت مشتری اطمینان حاصل نمایید. این یکی از ابزار هایی است که امروزه از آن صحبت زیادی می شود ولی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.بسیاری از افراد بعد از جذب مشتری یا فروش اول به آن ها به دنبال مشتری جدید میروند ومشتریان قدیمی خود را فراموش میکنند.در صورتی که این فروشندگان میتوانند با حفظ مشتریان قبل وارائه خدمات به آن ها موفقتر بوده ودرآمد بیشتری کسب نمایند

849
0
 
0
دیدگاه ها