مورد علاقه ها 0

آشنایی بامنشی پیامکی ونحوه استفاده در تبلیغات

آشنایی بامنشی پیامکی ونحوه استفاده در تبلیغات

 

در مواردی شما میتوانید برای پیام تبلیغاتی خود منشی تعریف نمایید.یعنی گیرنده بعد از دریافت پیامک  میتواند با ارسال کد تعریف شده از طرف شما به ادامه متن که میتواند لیست قیمت یا اعلام تماس توسط کارشناسان در زمان مشخص باشد دست یابد.

به طور مثال:

مرکز خدمات پیام کوتاه ایران

با کمترین هزینه

جهت دریافت لیست قیمت عدد1 راارسال نمایید

پس از دریافت پیام وارسال کد 1 لیست قیمت برای مخاطب ارسال میگردد.

تمامی این مراحل ایده هایی است که شما میتوانید در زمینه تبلیغات از طریق پیام کوتاه در ذهن خود ایجاد نمایید .

یکی از مزایای تبلیغات از طریق سامانه های ارسال پیامک ایجاد طرح وایده در نوع ارسال ودریافت توسط کاربر می باشد که در تبلیغات دیگر کمرنگ تر است.

نمونه دیگر ایجاد منشی ،منشی پیشرفته است که در این نوع هم پیام ارسالی وهم پیام دریافتی پویا می باشد.

امیدوارم با این مطالب توانسته باشیم شمارا با منشی پیامکی آشنا کرده وبهاین روش به کسب وکار شما رونق دهد.

ارسال نظرات واشتراک گذاشتن ایده های شما قوت قلب ما درارسال مطالب بعدی می باشد.

 

به طور مثال:

 

دانشجو برای در یافت معدل پایان ترم خود کد دانشجویی خودرا به شماره اختصاصی دانشگاه ارسال می نماید..

اگر همین حالت در متن پیام همراه با نام ونام خانوادگی باشد به آن منشی پویا میگویند.

به طور  مثال:

جناب آقای سامان درخشانی معدل شما17/20

 

شما میتوانید نظرات وسئوال های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

663
0
 
0
دیدگاه ها