مورد علاقه ها 0

تکرار فروش

تکرار فروش
این قانون، مهم ترین قسمت در پروسه فروش است. اولویت شما باید حفظ مشتریان قبلی، تکرار خرید توسط آنان و توصیه کردن شما به دوستان و آشنایانشان باشد. باید هر نفر حکم مشتری میلیون دلاری را برای شما داشته باشد که توانایی خرید حجم عظیمی از محصولات شما را دارد و به معرفی شما به تعداد قابل توجهی از مشتریان احتمالی دیگر می پردازد.
باید بدانید فروش به مشتری معرفی شده، به یک پانزدهم زمان، پول و انرژی لازم برای فروش تلفنی و یا فروش به مشتری جدید احتیاج دارد. در خرده فروشی مواد مصرفی، هنگامیکه مشتری راضی شما را به فرد دیگری توصیه می کند، 95 درصد فرایند فروش قبل از اولین دیدار انجام شده است و شما باید به قطعی کردن فروش محصولتان امیدوار باشید.
یکی از قدرتمند ترین روش ها برای توسعه کسب و کار، توصیه شفاهی شما توسط  مشتری راضی می باشد. وقتی یک مشتری راضی، مشتری احتمالی جدیدی را به شما معرفی می‌کند، نتیجه کار را به گوش مشتری معرف برسانید و جزئیات را برای او تعریف کنید. مردم نسبت به آنچه به دوستان و آشنایان آن‌ها گفته‌اید و پاسخ آن‌ها، کنجکاوی بیش‌از‌حدی دارند. همچنین بعد از خرید فرد توصیه شده توسط مشتری راضی، یک نامه تشکر و یا حتی یک هدیه برای او در نظر بگیرید و بفرستید. باید بدانید مردم همیشه از دریافت هدایا خشنود می شوند.

           


1105
0
 
0