عضویت
ورود
مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
خانه
اطلاعات اتحادیه ها
بانک اطلاعاتی اتحاديه شوفاژ کاران
بانک اطلاعاتی اتحاديه بافندگان پارچه
بانک اطلاعاتی اتحاديه وانت داران
بانک اطلاعاتی اتحاديه خدمات تلفن همراه وتجهيزات مخابراتي
بانک اطلاعاتی اتحاديه سنگ بر و سنگ تراش
بانک اطلاعاتی اتحاديه بافندگان فرش دستباف
بانک اطلاعاتی اتحاديه وسايل سنگين راه سازي وچرثقيل داران
بانک اطلاعاتی اتحاديه دفاتر آژانسهاي تاکسي تلفني
بانک اطلاعاتی اتحاديه فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي
بانک اطلاعاتی اتحاديه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزي
بانک اطلاعاتی اتحاديه موزاييك سازان
بانک اطلاعاتی اتحاديه گل فروشان
بانک اطلاعاتی اتحاديه دوردگران (نجاران )
بانک اطلاعاتی اتحاديه موسسات حمل ونقل ( بار بين شهري )
بانک اطلاعاتی اتحاديه تاسيسات مكانيكي ساختمان
بانک اطلاعاتی اتحاديه فروشندگان قفل و لولا
بانک اطلاعاتی کیف وکفش کشور
بانک اطلاعاتی اتحاديه فروشندگان لوازم التحرير و كتاب فروشان
بانک اطلاعاتی اتحاديه توليد و فروش گز و شيريني
بانک اطلاعاتی اتحاديه تعميركاران و فروشندگان ساعت
بانک اطلاعاتی اتحاديه فروشندگان و سازندگان عينك
بانک اطلاعاتی اتحاديه كبابي و برياني
بانک اطلاعاتی اتحاديه لبنيات و سوپرماركت
بانک اطلاعاتی اتحاديه سراجان
بانک اطلاعاتی اتحادیه سازندگان و فروشندگان تانکر
بانک اطلاعاتی اتحادیه هتلداران
بانک اطلاعاتی اتحادیه شیشه بران و فروشندگان شیشه و آیینه
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر و نقره
بانک اطلاعاتی اتحادیه مرغ ، تخم مرغ ، پرنده و ماهی فروشان
بانک اطلاعاتی اتحادیه خیاطان
بانک اطلاعاتی اتحادیه گوشت فروشان
بانک اطلاعاتی اتحادیه خشکشویی و لباسشویی
بانک اطلاعاتی اتحادیه کمپرسی داران و کامیون داران
بانک اطلاعاتی اتحادیه تعمیر کاران اتومبیل سبک
بانک اطلاعاتی اتحادیه تولید و فروش استیل و برنج
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی
بانک اطلاعاتی اتحادیه چایخانه داران
بانک اطلاعاتی اتحادیه چادر دوزان
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت
بانک اطلاعاتی اتحادیه عطاران و سقط فروشان
بانک اطلاعاتی اتحادیه تشکدوزان اتومبیل
بانک اطلاعاتی اتحادیه تولید کنندگان مصنوعات مقوایی
بانک اطلاعاتی اتحادیه خوار و بار فروشان، آجیل و خشکبار
بانک اطلاعاتی اتحادیه مبلمان ساز و مبلمان فروش
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان رنگ
بانک اطلاعاتی اتحاديه تعويض روغن
بانک اطلاعاتی فروشندگان لوازم آشپزخانه
بانک اطلاعاتی اتحاديه پيراهن دوزان و پيراهن فروشان
بانک اطلاعاتی اتحاديه چلوكبابي ها و غذاخوري ( رستوران – تالارهاي پذيرايي)
بانک اطلاعاتی اتحاديه باطريساز و برق کار اتومبيل
بانک اطلاعاتی اتحاديه آرايشگران و پيرايش گران مردانه
بانک اطلاعاتی اتحاديه توليد كنندگان وتعمير كاران لوازم الكتريك
بانک اطلاعاتی اتحاديه بنايان و معماران
بانک اطلاعاتی اتحاديه آرايشگران و پيرايشگران زنانه
بانک اطلاعاتی اتحادیه اغذیه فروشان
بانک اطلاعاتی اتحادیه آبمیوه فروشان
بانک اطلاعاتی اتحاديه پلاسکو ومصنوعات پلاستیکی
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو سبک
بانک اطلاعاتی اتحادیه تعمیرکاران خودروهای سبک وسنگین
بانک اطلاعاتی اتحادیه تجهیزات پزشکی
بانک اطلاعاتی اتحادیه ابزارآلات ساختمانی
بانک اطلاعاتی اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی وبهداشتی
بانک اطلاعاتی پزشکان کشوربه تفکیک تخصص
بانک اطلاعاتی اتحادیه پیک موتوری کشور
بانک اطلاعات آهن فروشان کشور
بانک اطلاعاتی اتحاديه خدمات عکاسی وفیلمبرداری
بانک اطلاعات اتحادیه فروشندگان کاشی وسرامیک
بانک اطلاعات اتحادیه فروشندگان تجهیزات سرمایشی وگرمایشی
بانک اطلاعات اتحادیه لاستیک فروشان
بانک اطلاعات آژانش های هواپیمایی کشور
بانک اطلاعات مسافرخانه های های کشور
بانک اطلاعات صنف فروشندگان پوشاک مردانه کشور
بانک اطلاعات اتحادیه قالی شویی های کشور
بانک اطلاعات اتحادیه دکوراسیون وتزیینات داخلی ساختمان
بانک اطلاعات اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی
بانک اطلاعات لوستر فروشان کشور
بانک اطلاعات اتحادیه پرده فروشان کشور
بانک اطلاعات فروشندگان چینی وبلور کشور
بانک اطلاعاتی اتحادیه کامپیوتر کشور
بانک اطلاعات انتشارات کشور
بانک اطلاعات دفاتر کپی وزیراکس
بانک اطلاعات فروشندگان لوازم ورزشی کشور
بانک اطلاعات میوه وتره بار کشور
بانک اطلاعات کیف وکفش فروشان کشور
بانک اطلاعات فروشندگان مبلمان اداری کشور
بانک اطلاعات پارچه فروشان کشور
بانک اطلاعات پزشکان عمومی کشور
بانک اطلاعات فروشندگان سیسمونی در کشور
بانک اطلاعات پوشاک زنانه کشور
خرید اینترنتی بانک
وبلاگ
پنل پیامک به اصناف
بانک موبایل
بانک موبایل مشاغل آذربایجان شرقی
بانک موبایل مشاغل آذربایجان غربی
بانک موبایل مشاغل اردبیل
بانک موبایل مشاغل اصفهان
بانک موبایل مشاغل تهران
بانک موبایل مشاغل البرز
بانک موبایل مشاغل ایلام
بانک موبایل مشاغل بوشهر
بانک موبایل مشاغل خراسان جنوبی
بانک موبایل مشاغل خراسان رضوی
بانک موبایل مشاغل خراسان شمالی
بانک موبایل مشاغل خوزستان
بانک موبایل مشاغل زنجان
بانک موبایل مشاغل سمنان
بانک موبایل مشاغل سیستان وبلوچستان
بانک موبایل مشاغل فارس
بانک موبایل مشاغل قزوین
بانک موبایل مشاغل قم
بانک موبایل مشاغل لرستان
بانک موبایل مشاغل مازندران
بانک موبایل مشاغل مرکزی
بانک موبایل مشاغل هرمزگان
بانک موبایل مشاغل همدان
بانک اطلاعات مشاغل چهارمحال بختیاری
بانک اطلاعات مشاغل کردستان
بانک موبایل مشاغل کرمان
بانک موبایل مشاغل کرمانشاه
بانک موبایل مشاغل گلستان
بانک موبایل مشاغل گیلان
بانک موبایل مشاغل یزد
درباره ما
منشور اخلاقی
تماس با ما
راهنمای خرید بانک
پست مطالب
مطلب مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید.
بزرگترین رهبر کیست
بزرگترین رهبر کیست بزرگ ترين رهبر لزوما كسي نيست كه بزرگ ترين كارها را انجام مي دهد؛ او كسي است كه باعث مي شود ديگران بزرگ ترين كارها را انجام دهند پس تسليم نشوید.
1401/02/10
تکرار فروش
تکرار فروش این قانون، مهم ترین قسمت در پروسه فروش است. اولویت شما باید حفظ مشتریان قبلی، تکرار خرید توسط آنان و توصیه کردن شما به دوستان و آشنایانشان باشد.
1401/02/10
آيا ايجاد رابطه دوستي با كاركنان كار درستي است
آيا ايجاد رابطه دوستي با كاركنان كار درستي است پاسخ صريح به اين سوال احتمالا "خير" است. حمايت شخصي و ايجاد ارتباط عاطفي واقعي با كاركنان مزاياي خاص خود را دارد؛ اما اگر مي خواهيد قدرت خود را به عنوان رئيس و رهبر حفظ كنيد و به طور جدي از بروز برخي پيامدها جلوگيري كنيد، بهتر است روابط دوستانه خود ر
1401/02/10
درحراجمعه چه اتفاقاتی رخ میدهد؟
این موضوع خیلی مهمه که توسط ارگان های مرتبط وتعزیرات حکومتی پیگیری شود که سایت هایی که به عنوان حراجمعه ،حراج های بزرگ برگزار میکنند ومبلغ های میلیاردی به حسابشان در این دو روز وارد میشود. آیا توان تحویل این تخفیف هایی که در سایت اعلام میکنند وکالای 1 میلیون تومانی را با 50درصد به عنوان تخفیف نمایش
1401/02/10
نوبل اقتصاد 2017 به اقتصاد رفتاری رسید
نوبل اقتصاد 2017 به اقتصاد رفتاری رسید ریچارد هال تالر ، یکی از بنیانگذاران اقتصاد رفتاری از دانشگاه شیکاگو، جایزه نوبل اقتصاد در سال 2017 را برای تشریح این حقیقت که چگونه ضعف های ذهن انسان بر تصیم سازی ها و در نهایت بر بازارها اثر گذار است، دریافت کرد
1401/02/10
کارآفرین های محتاط چگونه بدون انجام ریسک های بزرگ، ثروتمند می شوند
کارآفرین های محتاط چگونه بدون انجام ریسک های بزرگ، ثروتمند می شوند؟ قانون اول کارآفرین محتاط : تا زمانی که کسب و کارتان جدی و سودآور نشده شغل فعلی خودتون را رها نکنید.
1401/02/10
پلن و برنامه یک کسب و کار موفق
پلن و برنامه یک کسب و کار موفق آقای Sangeet Choudary یکی از نویسندگان کتاب پر فروش Platform Revolution است. او در سال ۲۰۱۶ طی مصاحبهای در مورد پلتفرمها ابراز داشت که مراحل ایجاد یک پلتفرم موفق شامل ۳ مرحله است:
1401/02/10
فن بیان خوب، شانس موفقیت را افزایش میدهد
فن بیان خوب، شانس موفقیت را افزایش میدهد دكتر "جانسون اكنور" در بوستون آمريكا، رابطه ی جالبی بين واژه ها در كلام افراد و موفقيت حرفه ای آنها پيدا كرد
1401/02/10
خود مقدس(ضمیر برتر)
خود مقدس(ضمیر برتر) می توانید گناه بیماری را به گردن توارث، آنفلونزا، بدشانسی و محیط بیاندازید. شکست روابطتان را به گردن شریک، پدر و مادر، ژن و کودکی خودتان بیاندازید. گناه بدی ظاهر شما می تواند به گردن ژنتیک، محیط و غیره باشد.
1401/02/10
رمز خلاقیت و نوآوری در کسب و کار
رمز خلاقیت و نوآوری در کسب و کار استفاده از نیروی خلاق برای خلق آن چیزی است که در بدن همه ی ما انسان ها جاری است. خلاقیت و نوآوری مهارتی کمیاب است.خلاقیت ممکن است به طور طبیعی در بعضی افراد بیشتر از دیگرانم زندگی شخصی خودتان یا نوآوری دیده شود
1401/02/10
استراتژی های افزایش فروش
استراتژی های افزایش فروش 1-استراتژی تهاجمی برای شرایطی که پاسخگویی شرکت به شرایط محیطی(فرصت ها و تهدیدها) نسبت به رقبا بالاست و عوامل داخلی آن (نقاط قوت و ضعف) نیز نسبت به رقبا برتر است، مناسب است.
1401/02/10
مولفههای پولساز
مولفههای پولساز ابتدا باید هدفتان در کسب و کار را مشخص کنید و کافی است بر آن متمرکز شوید. مانند ذرهبینی عمل کنیم که اشعه خورشید را بر نقطهای جمع و قدرت و حرارت آن را چندین برابر میکند.
1401/02/10
تفاوت آگهی و تبلیغات
تفاوت آگهی و تبلیغات هرنوع مطلب، اعلامیه یا اطلاعیه تجاری برای جلب توجه مردم یا افکار عمومی که از طریق رسانهها منتشر، و در آن، کالا، خدمات و یا مراجعه به موسسه ای توصیه میشود و یا نیاز به کالا یا خدماتی اعلام می گردد
1401/02/10
هفت انتظار مشتری که حتما باید برآورده کنید
هفت انتظار مشتری که حتما باید برآورده کنید 1-من را بشناس اطلاعات و دادههای مشتریان در هر تعاملی باید به صورت یکپارچه ذخیره شود تا در تعامل بعدی مورد استفاده قرار گیرد. این سابقه نباید با تغییر کانال تماس از دست برود. اگر مشتری در یک نمایندگی در شهر تهران با شما مذاکره داشت، باید بتواند همان مذا
1401/02/10
بزرگ فکر کنید
بزرگ فکر کنید اگر میخواهید این رویکرد را برای بنگاه خودتان دنبال کنید، به توصیههای زیر عمل کنید:باافرادی که لایق استخدام شدن هستند، در تماس باشید
1401/02/10
6 مهارت ساده برای موفقیت
6 مهارت ساده برای موفقیت 1-چگونه “نه” گفتن اکثر ما طوری تعلیم دیدهایم که بیش از آنکه به تمایلات شخصی خود اهمیت دهیم به سعی در راضی نگاه داشتن دیگران داشته باشیم.
1401/02/10
پنج اصل استارتاپ
پنج اصل استارتاپ 1-کارآفرین ها همه جا هستند پس برای اینکه کارآفرین باشید، نیازی نیست که حتما در پارکینگ خانه تان یا یک دخمه کار کنید 2-کارآفرینی نوعی مدیریت است یک استارتاپ در واقع یک سازمان است و به مدیریت نیاز دارد، اما این مدیریت باید متناسب با شرایط خاص استارتاپ ها انجام شود.
1403/05/28
جملاتی که انسانهای موفق هرگز نمیگویند
جملاتی که انسانهای موفق هرگز نمیگویند 1-”پول نمیتواند خوشبختی بخرد” آدمهای عادی این جمله را میگویند، چون هرگز به اندازهی کافی پول ندارند و این نظریه را بارها آزمایش میکنند، آنها از رویکرد "انگور ترش" (عصبانیت از چیزی که ندارند) استفاده میکنند.
1401/02/10
بیماری همه چیزدانی خطرناک ترین بیماری این روزها
بیماری همه چیزدانی خطرناک ترین بیماری این روزها.. ✏️استاد عزتالله فولادوند به نقل از یکی از دانشمندان فرانسوی گفته است «اطلاعات، دانش نیست»، اما اکنون در جامعهی ما اطلاعات همان دانش تصور میشود. تازه اطلاعاتی که در صحت و سقم آن هم تردید وجود دارد.
1401/02/10
تاثیر چرت بعدازظهر درمحل کار
تاثیر چرت بعدازظهر درمحل کار کارشناسان معتقدند که چرت بعدازظهر عملکرد و کارآیی افراد را در محل کار افزایش میدهد.ممکن است چرت بعدازظهر در محل کار بهترین شیوه برای تحت تاثیر قرار دادن رییستان نباشد اما به اعتقاد کارشناسان، این کار به تقویت و بهبود کارآیی شما در محل کار منجر میشود.
1401/02/10
شروع »»
قبل »
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
« بعدی
«« آخر